Friday 30 December 2011

Awak , Sayang awak !


Awakk , kenapa erk setiap hari saya mesti fikir tentang awak ? Sebab saya takkan lupakan awak . Harap awak pon camtuh !
:face8: . Awak , sepanjang hubungan kita mesti ada dugaan kan ? Saya harus tabah dan tempuhi semuanya dengan awak . Sayang awak sangad2 .

Awak , kalau saya pernah buad salah , pernah saketkan hati awak . Maafkan saya ye ? Awak , kalau saya pernah marah awak , tuh maknanya saya buat yang terbaik untuk awak . Saya harap awak faham apa yang saya cuba lakukan ye sayangg ?

Awak , andai awak nak pergi kat bekas makwe awak , saya redha mungkin bukan jodoh kita . Tapi awak mesti ingat saya takkan lupakan awak sampai mati .
:face64:

Awak , andai saya pergi dulu sebelum awak , awak jaga diri baik-2 ye ? Saya mintak awak doakan saya ye ? Bila saya pergi awak jangan nanges ye ? Awak yang masih hidup terus kan kehidupan tau .
:face47: :h:

Awak , saya sayang awak sangad2 . Kalau tanpa awak disisi saya . Mungkin saya akan jadi perempuan yang paling disakiti ramai lelaki yang buaya darat . Awak , terima kasih ye kerana datang dalam hidup saya
:face10: datang menyinari hidup saya yang gelap menjadi cerah . Terima kasih kerana bagi kepercayaan kepada saya . Memberi keikhlasan kepada saya . :face40:

Awak , saya manja dengan awak sorang je tau . Dengan orang lain saya macam kak yong tau . Haha !
:face72: Semua orang cemburu kan tengok kita ? Kawan-2 saya semua cakap kita sweet couple . Malu saya ! Hehehe . Sebab kita gaduh jarang2 kan ? Lau kita gaduh takda pon mengeluarkan kata-2 kesat kan ? Saya sayang awak tau . Ingat tuh !

Awak , saya nak awak dengar ni baik-2 tau .

Buat apa dicerita ,
Bahagia kita rasa .
Biar tak dipercaya .
Peduli orang kata .

Baju ronyok tak apa .
Asal pakai selesa .
Berkilau tak bermakna .
Kalau hati tak ada .

:w:

Aku lebih bengis dari sang naga .
Tapi bisa nanges semata demi cinta .
Suara ku keras tak berbahasa .
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena .
Mana boleh tahan angin cemburu buta .
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala .
Karna aku punya manja kau saja boleh rasa .

:h: RAHSIA KITA BERDUA:h:


Awak , kadang-2 saya terfikir adakah saya layak untuk awak ? Setiap kali saya fikir pasal tuh mesti saya rasa bersalah . Awak bertahan dan pujuk saya . Awak tetap setia dan mempertahankan hubungan kita . Awak kata awak taknak kehilangan saya sebab awak cintakan saya . Awak maafkan saya , selalu fikirkan kebahagian awak . Tak pernah fikirkan perasaan dan hati awak !

Awak , selalu cakap awak tak handsome cam laki lain dan awak selalu cakap awak tak berduit . Awak , harta dan wajah tak menjaminkan kebahagian hanya hati yang tulus sahaja membawa kebahagian . Fahamkan wakk ?


No comments:

Post a Comment